Didiname kliento pajamas, gaunamas iš nekilnojamojo turto nuomos
Apie būsto valdymą
Ober-Haus būsto valdymo komanda veikia nuo 2007 metų ir rūpinasi visais ilgalaikės būsto nuomos administravimo klausimais. Mūsų komandą sudaro turto valdymo administratoriai, nekilnojamojo turto ekspertai ir rinkos analitikai, todėl galime pasiūlyti ir užtikrinti visapusiškas teikiamas paslaugas. Valdome visų tipų gyvenamąjį turtą: butus, namus, kotedžus ir kitus statinius, bei garantuojame sklandų nuomos administravimo procesą visiems turto savininkams – tiek juridiniams, tiek privatiems asmenims.
Paslaugos
Mūsų komanda sprendžia visus įprastus turto valdymo klausimus: renka nuomos mokesčius, paskirsto mokesčius už patalpų priežiūrą ir/arba komunalines paslaugas, sudaro patalpų eksploatavimo sutartis, organizuoja patalpose esančios įrangos gedimų šalinimą ir smulkų remontą. Taip pat padedame savininkams padidinti turimo nekilnojamojo turto pelningumą, nustatant tobulintinas sritis, keičiant nuomos terminus, iš naujo derantis dėl nuomos sutarčių.
Mūsų teikiamos paslaugos
Nuomininkų paieška ir sutarčių parengimas
Jau daug metų dirbame su užsienio ambasadomis, stambiomis tarptautinėmis ir vietos bendrovėmis bei fiziniais klientais, todėl klientų turtą galime išnuomoti geriausiomis sąlygomis. Parengiame ilgalaikės nuomos sutartis, suderiname kliento interesus apsaugančias nuomos sąlygas, garantuojame aukščiausią nuomos kainą ir patikimus nuomininkus.
Savininko atstovavimas bendraujant su nuomininkais
Sprendžiame kasdienius savininko ir nuomininko klausimus, susijusių su nuoma. Prižiūrime nuomos sutarčių įsipareigojimų vykdymą. Inventorizuojame perduodamą ir grąžinamą turtą. Įspėjame savininkus apie besibaigiančias nuomos, draudimo ir kitas sutartis. Nuomotojams pranešame apie nuomininkų ketinimus.
Mokėjimų valdymas
Apskaičiuojame nuomos, užstatų, komunalinius ir kitus mokesčius, surenkame ir nuomininkams pateikiame sąskaitas. Fiksuojame skaitiklių rodmenis ir šiuos duomenis perduodame atitinkamoms institucijoms. Prižiūrime nuomininkų mokėjimus.
Patalpų patikra
Tikriname patalpas išsikraustant, pasibaigus nuomos sutarčiai. Apžiūrime pagal nuomos sutarties priedo „Priėmimo-perdavimo“ akte nurodytos įrangos sąrašą.
Gedimų šalinimas ir smulkus remontas
Organizuojame patalpose esančios įrangos gedimų ir smulkių remontų procesą, nebent tai daryti būtų įsipareigojęs nuomininkas.
Konsultavimo paslaugos
Patariame savininkams, kaip pagerinti dėl nuosavybę, siekiant gauti didžiausią grąžą. Konsultuojame teisiniais ir mokestiniais klausimais, susijusiais su savininko nekilnojamojo turto valdymu.
Kitos paslaugos
Savininkui pageidaujant, teikiame papildomas paslaugas geriausiomis rinkos sąlygomis (draudimas, apsauga, valymas ir kt.). Primename savininkui apie besibaigiančias nuomos, draudimo ir kitas sutartis. Suteikus papildomą įgaliojimą, galime atstovauti bendraujant su Valstybine mokesčių inspekcija, Registrų centru ir kitomis valstybinėmis institucijomis. Tokia paslauga derinama individualiai ir gali būti taikomas papildomas mokestis.
Nauda ir privalumai
Mūsų tikslas – optimizuoti kliento turto valdymo kaštus, padidinti nuomos pajamas ir pakelti turto vertę.
Didžiausia investicijų grąža
Saugus ir sklandus procesas
Savininko atstovavimas
Mokėjimai laiku
Pagalba nutikus draudiminiam įvykiui
Konsultacija mokestiniais klausimais
Naujo nuomininko paieška
Patalpų patikra
Norite sužinoti daugiau?
Susisiekite ir mes suteiksime visą jums reikiamą papildomą informaciją
Patarimai
1. Kas yra būsto valdymo paslauga?
2. Kokį turtą prižiūrite?
3. Kuriuose Lietuvos miestuose teikiate paslaugas?
4. Kiek kainuoja turto valdymo paslauga?
Dėl paslaugų įkainių teirautis el. paštu turtoprieziura@ober-haus.lt arba telefonu +370 647 38 783.
5. Kaip aš žinosiu, kad komunaliniai mokesčiai yra sumokėti?
6. Ką daryti, jei buto nuomininkas išsikraustys?
7. Kuriam laikotarpiui pasirašoma sutartis?
Turto valdymo sutartis yra neterminuota.
8. Ar administruojate trumpalaikę nuomą?
Teikiame tik ilgalaikės (min. nuo 12 mėn. trukmės) nuomos administravimo paslaugas.